Teresa Kok berkokok : Saman aje minah ni !!

September 25, 2008

Akhirnya Teresa mengaku dia ada menyebut makanan yang diberi kepadanya seperti makanan anjing, itupun setelah terperangkap dengan rakaman video dan tersebar luas dalam youtube.com.. tapi si minah kepoh ni masih nak tunjuk lagak dan besar kepala, malahan mencabar Utusan agar menyaman dirinya kalau berani.

Saya mendapat tahu bahawa UMNO Seputeh telah membuat laporan polis terhadapnya semalam.

Teresa ini memang angkuh.. kalau betul dah tersalah cakap, minta maaflah melalui media.. nak malu apa? Tapi masih nak menyalahkan kerajaan dan orang lain. Saya berharap sangat-sangat agar pihak tahanan ISA dan Utusan dapat menyaman balik si minah kepoh ini kerana telah memalukan intergriti akhbar dan pihak penjara.

5 Responses to “Teresa Kok berkokok : Saman aje minah ni !!”

  1. ashportal Says:

    tgk muka pun dah tau


  2. Agreed with you on the matter. Utusan have to summon this lady. Also agree wu\ith ashportal, “tengok muka pun dah tahu”.


  3. Ada pembetulan, bukan berkokok tapi menyalak!

  4. wmz Says:

    menyalak mcm anjing tersepit….muka dia nih mmg mintak penumbuk je..aku peduli apa pompuan ke apa ke…suka sgt putar belit citer…cilakak punya kok.

  5. Songkok Hitam Says:

    Tolong jangan tumbuk lagi. Dia hanya penyalak, kalau perlu sangat baling saja dengan puntung kayu dulu.

    Soal dia perlekeh tulisan Jawi tu kita tahu lah nak ajar macam mana.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: