Wan Azizah : Surat tak hantar lagi kepada Agung..

September 23, 2008

BUTTERWORTH: PKR president Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail said that more Barisan Nasional Members of Parliament were keen to cross over to the Pakatan Rakyat. She said that her husband and Opposition leader Datuk Seri Anwar Ibrahim were holding discussions with them in Kuala Lumpur.

“Anwar is making extra effort to meet more MPs as some were sent to Taiwan and Hong Kong,” she said.

She said this when asked about Anwar’s absence from his Permatang Pauh constituency yesterday where he was scheduled to give Hari Raya aid. She also said an official letter had not been sent to the Yang DiPertuan Agong but that would be the next course of action.. The Star

Image credit to masterdedah.com

Kalau tidak silap saya.. Anwar mengertak Pak Lah agar sidang parlimen diadakan mengikut Akta Parlimen 11(3), sekiranya gagal.. mengikut kata Tian Chua, Pakatan Rakyat akan menghadap Agung selepas 48 jam.

Ini apa kejadah nya Pakatan Rakyat ? Nak jumpa YDP Agung tapi surat belum pun hantar.. hari ini dah 23 Sept. Mengikut kata Wan Azizah, surat tersebut akan dihantar dalam peringkat seterusnya.. Alahai, Kak Wan pun dah pandai menipu jugak..

Mana perginya pemimpin yang berjiwa rakyat tu.. bantuan hari raya pun disampaikan oleh isterinya, pengundi Permatang Pauh nak juga berjumpa dengan YB baru mereka tu. Penat mereka mengundi baru-baru ini.. YB ini nak memperjuangkan rakyat ke atau nak memperjuangkan agenda peribadi?

Ataupun.. malu nak jumpa rakyat sebab 16 Sept?

Ataupun.. sibuk memikirkan nak kelentong apa bila masuk mahkamah sebut kes liwat pada 24 Sept ni?

Ataupun.. sibuk balas e-mail Bush dan Paul Wolfowitz sebab tak capai ‘date line’?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: