Hari ini kita ada 2 penipu besar..

September 16, 2008

Penipu besar No 1, Anwar Ibrahim.. yang dengan yakinnya mendabik dada Malaysia akan memperolehi kerajaan baru pada 16 Sept. Terbaru.. dalam sidang medianya, Anwar ugut Pak Lah serah kuasa secara aman atau Malaysia akan darurat..

Kah..kah..kah.. Kalau Malaysia darurat, yang pertama sekali tentera akan buat ialah ambil ngko dan sumbat dalam jail.. lepas tu polis kasi caj sama ISA jugak.. lepas tu mahkamah kasi tambah sikit hukum sama kes liwat. Tua dalam penjara ler..

Penipu besar No 2 ialah Pak Lah.. hari itu aku dengar kerajaan nak nilai balik harga minyak tiap-tiap bulan, selepas itu dengar khabar setiap 15hb .. lepas pilihanraya Permatang Pauh terus senyap, alih-alih kerajaan kata minyak akan turun akhir tahun.. itu pun mungkin..

Mana kata nak ‘review’ harga minyak tiap-tiap bulan woi?..

Kalau rakyat kata ngko turun harga minyak sebab nak bodek rakyat, ngko marah.. lepas ni kalau ngko kena ‘kick’ oleh rakyat.. sendiri mau ingatlah.

2 Responses to “Hari ini kita ada 2 penipu besar..”

  1. MANTOYA03 Says:

    Penipu no 1 ni dajal paling jahat.Jangan beri dia ruang untuk bertapak.Dajal elok2 dalam kurungan kenapa keluarkan.Ini kebodohan no.1 pulak.Yang bolih binasakan dajal ialah imam mahadi tetapi dalam kes ini kita ada mahathir.Mahathir ni bukan imam tapi doktor.Macam kisah dalam kitab pulak.

  2. khairul Says:

    senang untuk kita mengutuk tapi sukar untuk kita memimpin, mengutuk kita tak kira perasaan orang sebab kita hanya peduli perasaan kita, tapi bila memimpin kita kena kira perasaan orang tapi kena tak peduli perasaan sendiri,fikir-fikirkanlah. cukup-cukuplah buat dosa jom kita bersatu buat pahala


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: