Najib jawap tuduhan Anwar

August 25, 2008

Sebelum ini, Anwar mengugut Najib untuk membuka rahsia di Port Dickson dan  tuduhan berkaitan Najib ada hubungan dengan Altantuya. Reaksi Najib kepada tuduhan Anwar;

“… jika ianya betul-betul berlaku, isteri saya mungkin dah bunuh saya 10 tahun lepas. Saya tidak pernah berada di P.Dickson, kenapa saya perlu takut? Kenapa sesuatu yang salah 10 tahun dibawa pada masa sekarang? Anwar memang pandai membuat cerita.”

“… kerana mereka tidak ada bukti, mereka mengubah-suai gambar agar saya dilihat bersama wanita Mongolia. Yang jelas, ianya gambar yang telah diubah. Saya telah jelaskan kepada mereka, dan telah bersumpah dengan nama Allah yang saya tidak pernah berjumpa dengan wanita Mongolia ini. Ini adalah perkara yang serius untuk bersumpah seperti itu dalam Islam.”

boleh baca artikel Sun2surf (English) disini

2 Responses to “Najib jawap tuduhan Anwar”

  1. ct Says:

    Sure la rosma tak bunuh dia 10 tahun dulu, sbb dia nak jadi bini pm?? laaa nampak btul jawpan tongong nye.

    p/s : betul…

  2. pk_pakai_otak Says:

    sume org da tau lah yg najib sanggup mempermainkan sumpahlah.. hanya org bodoh yg percayakan najib..

    p/s: hi pk pakai otak,
    kalau najib tak betul jgn ikut.. jgn pula dengar cerita dgn bulat-bulat pulak.


Leave a Reply

