Anwar dapat surat MC sakit liwat

July 28, 2008

Serangan ke atas DSAI, sejak kebelakangan ini, cukup keras dan bertalu-talu hinggakan rakyat Malaysia mula sangsi ke atas kredibiliti Anwar. Tambahan pula, sikap Anwar yang suka mencilok dan membelit-belit menjadikan orang ramai semakin pening kepala.

Tapi itu salah Anwar sendiri kerana bersikap demikian.

Hari ni, 28 Julai, keluar pula satu cerita sensasi di TV3.. Satu dokumen perubatan dari hospital swasta mengesahkan Saiful tidak diliwat dan doktor mengesahkan tiada apa-apa kecederaan dalam organ tubuh hasil dari perbuatan liwat.

Horee..! Penyokong PKR dah bertepuk-tangan sakan. Ada suara-suara dari PKR meminta agar kawalan keselamatan ke atas doktor ini dan keluarganya ditingkatkan. Anwar pun dah tersengih, sambil mengangkat tangan kanannya, dia melaungkan.. REFORMASI !!

Yang garu kepala, orang UMNO.. Isk, camno buleh jadi ni? Yang tengah kuat mengilai dan bertepuk meja diseberang sana tu, tiba-tiba terduduk diam. Pak Lah pun tengok Najib, dan Najib pun tengok Pak Lah.. tak tahu nak kata apa.

Tapi terlintas dihati ambo yang jahil ni, dokumen tu buleh pakai ko? Mana tahu ada unsur-unsur manipulasi. Ambo sendiri pun pernah ambil MC dan minta doktor undur tarikh ke belakang. Hospital swasta lagi mudah sebab diaorang berniaga, hospital kerajaan payah sikit.. kena berbaik-baik dengan doktor dulu.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: